Skolestart

Først når du har fået indskrivningsbrevet, kan du skrive dit barn op til skole.

Brevet kommer fra den skole, I hører til (distriktsskole).

Skriver du dit barn op til distriksskolen, er I garanteret plads på skolen.

Kilde: Aalborg Kommune

Start januar: Du modtager et indskrivningsbrev

• Du modtager et indskrivningsbrev i e-boks i starten af januar det år, hvor dit barn skal starte i skole. Først når du har fået indskrivningsbrevet, kan du skrive dit barn op til skole.
  • Brevet kommer fra den skole, I hører til (distriktsskole). Skriver du dit barn op til distriksskolen, er I garanteret plads på skolen.
  • Ønsker du en anden skole til dit barn, får du besked i midt marts, om I har fået den ønskede skole. Har I ikke fået den skole, I ønskede, bliver du kontaktet omkring muligheden for en anden skole.