Skolestart 2024

En ny begivenhed i dit barns liv.

Nu er det tid til at indskrive dit barn i skole, så dit barn kan begynde i børnehaveklassen i august 2024.

Indskrivningen sker digitalt og du modtager brev herom i din e-boks.

Du skal derfor indskrive dit barn på hjemmesiden KMD Skole (indskrivning.dk), hvor du skal logge på med MitID.

Her kan du samtidig indskrive til vores skolefritidsordningen (DUS). Indskriver du ikke dit barn i DUS samtidig med skoleindskrivningen, kan du gøre det på et senere tidspunkt ved at gå på www.pladsanvisningen-online.dk.

Du kan læse mere om priser, søskenderabat og økonomisk friplads mv. på DUS 1 - børnehaveklasse-3. klasse (aalborg.dk)

Ønsker du hjælp til indskrivningen, kan du få hjælp af MUNI, som er Aalborg Kommunes chat-robot. Brug dette link til MUNI. Alternativt er du velkommen til at kontakte skolens kontor.

Sidste frist for tilmelding er torsdag den 1. februar 2024.

Hvis du tilmelder dit barn til distriktsskolen, er du garanteret plads på skolen, og du vil modtage yderligere informationer fra skolen. Hvis du tilmelder dit barn til en anden folkeskole, vil du få svar på indskrivningen primo marts 2024.

Du kan læse mere om skolestart på hjemmesiden Indskrivning og skolestart (aalborg.dk)

Informationsmøde.

Der afholdes informationsmøde på skolen tirsdag den 16/4 2024 kl. 17:00 - 18:30 i børnehaveklassens lokale for alle forældre til skolestartere.

Vi glæder os til at se jer og tage imod jeres barn efter sommerferien 2024.